Complaint: VERVOLG Nha wilt de student totaal niet helpen

user-192930 on 08 August 2013 about NHA Thuisstudies in category Opleiding

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 28 juni heb ik via deze site een klacht ingediend over hoe Nha met de student om gaat en dat ze absoluut niet de moeite doen om de student verder te helpen met de studie die ze bij Nha volgen. Ik heb op 3 juli antwoord gekregen en het antwoord kwam erop neer dat hun studie methodiek niet bij mij zou aansluiten. Ik heb op 10 juli op deze mail gereageerd dat ik helemaal niks kan met hun antwoord kan aangezien ik alle vakken al had gehaald en een 8 gemiddeld stond en dat het alleen om de theorie van bereiden ging het praktijk examen had ik een ruime 8 voor gehaald. Ik had dus al aangetoond dat ik hun studie methodiek wel degelijk aan kan. Ik heb in de mail aangegeven dat ik een meer bevredigend antwoord van hun verwacht en dat hun slogan niet geslaagd lesgeld terug hier minstens van toepassing is.
Op 12 juli kreeg ik het volgende antwoord: “Hoewel ik op dit moment niet inhoudelijk kan reageren op uw bericht, wil ik u laten weten dat ik uw bericht door heb gezet naar de eindverantwoordelijke. Op korte termijn verwacht ik dat mijn collega u voorziet van een inhoudelijke reactie”

Op 18 juli en op 1 augustus heb ik Nha weer een mail gestuurd, hoe het zit met het antwoord wat ik op korte termijn kon verwachten. We zijn nu al een maand verder en ik heb niks meer vernomen van NHA. Ze reageren niet op mijn mails dat ze er nog mee bezig zijn, het is een totale radio stilte. Ook dit geeft weer aan dat als Nha het lastig vind ze het laten afweten.

Desired solution:

Ik wil graag een bevredigend antwoord op mijn mails. op korte termijn en ik wil mijn lesgeld terug aangezien jullie slogan niet geslaagd lesgeld terug is.

Rating 3/10 star-2 (10)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NHA Thuisstudies about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NHA Thuisstudies

Message from NHA Thuisstudies

11 years ago - klacht was al in behandeling genomen. We hebben herhaaldelijk telefonisch contact op proberen te nemen. Ook is er een voicemail ingesproken. Ons vermoeden is echter dat het nummer dat bij ons bekend is, niet correct is. Inmiddels is er een brief door de examencommissie opgesteld en verstuurd naar de cursist

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Fijn om te lezen dat mijn klacht in behandeling is. Op mijn telefoon staat geen voicemail berichten of gemisten oproepen en heb geen ander nummer. Heb ook mijn nummer op deze site bij de klacht moeten achter laten dus dat is een beetje vreemd. Ik ben benieuwd naar jullie verdere reactie.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NHA Thuisstudies

NHA Thuisstudies

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

eindverantwoordelijke afdeling heeft op 8-8 brief verzonden.

Responded on 01 June 2024 at 18:27

Rating 3/10 star-2 (10)

Zie ook mijn andere klacht. NHA lost niks op

All complaints of