Complaint: Niet aan Rechterlijke Voorwaardes houden ( oplichting )

lina2013 on 06 November 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Amerikaanse koelkast besteld
Bezorgdienst Fiege heeft andere voorwaardes dan neckerman.com
Afspraak Neckerman is ik citeer.

Leveren op verdieping.

Geef je mening

Geef je mening

Wij leveren al je grotere aankopen in de originele verpakking op de plaats van bestemming, mits de verdieping normaal te bereiken is via de trap of de lift. Als er geen lift aanwezig is, dan is de derde verdieping het maximum. Als je wilt, worden daarna de artikelen – in jouw bijzijn – gratis uitgepakt en geplaatst (met uitzondering van bouwpakketten

Dat is dus de voorwaarde van Neckerman.com.

Fiege bezorgdienst zegt dat Neckerman heel goed weet dat ze niet 100+ kilo gaan bezorgen indien trappen aanwezig.
U dient zich te wenden naar Neckerman.

Neckerman.com zegt u wordt gebeld door Fiege.

We worden er moedeloos van dat gedraai om de soep heen.
2 bedrijven die totaal niet de zelfde voorwaarden hebben doen zaken samen, hoe is het mogelijk.

Klanten zijn de pineut door dat bezorgdiensten van Neckerman.

We werden net weer gebeld door neckerman en ze zeiden dat we maar andere koelkast moesten kiezen dan probleem zou worden opgelost.

De voorwaardes zei klantenservice medewerkster moesten nog worden aangepast!

Dus Neckerman zet voorwaardes erop die niet voldoen aan de hedendaagse eisen, maar wel worden toegepast.

Het heeft ons veel geld gekost 4 uur a €0,30 p/m
We zijn flink teleurgesteld en worden van kastje naar de muur gestuurd, en voelen ons net bedelaars.
Koelkast zou 29-10-2013 worden bezorgd dus oude koelkast 28-10-2013 verkocht dus nu al 9 dagen zonder koelkast en daardoor flinke schade post opgelopen en neckermann doet hier helemaal niks mee!!!!

Desired solution:

Graag andere bezorgdienst die wel de koelkast naar boven brengt zonder problemen.

als compensatie excuusbrief van Neckerman.com
incl VERGOEDING gemaakte kosten telefoon en goederen uit koelkast kwamen, wat we konden weggooien.

Neckerman.com zou hiermee zich zelf een grote dienst bewijzen als ze hun klantvriendelijkheid nu tonen.
En zelf dit intern oplossen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Vandaag hebben wij telefonisch contact gehad met 'lina2013'. Wij hebben geprobeerd in goed overleg een oplossing te vinden. Helaas zijn wij niet tot een compromis kunnen komen.

All complaints of