Complaint: Niet aangebeld

user-162448 on 20 February 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het pakketje zou tussen 10.00 en 18.00 geleverd worden. Tegen de middag hoor ik een auto stoppen, ik sta al klaar om naar de voordeur te lopen maar in plaats daarvan wordt er een briefje door de brievenbus gegooid met de mededeling dat ik niet thuis ben en dat de volgende dag opnieuw wordt bezorgd. Ik race naar de voordeur, moet ‘m eerst van het nachtslot halen en tegen de tijd dat ik op straat sta te zwaaien naar de bezorger, rijdt deze weg. Geen zin om aan te bellen? Haast? Krijgen ze per adres betaald en is 2 keer dubbel loon? Ik weet het niet, maar ik vind het geen manier van doen. Ik zit de hele ochtend te wachten en de dag daarop was ik weer aan huis gebonden.

Desired solution:

Bloemetje is leuk als excuse

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of