Complaint: niet alles vermelden op online gegevens

user-58602 on 20 August 2011 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij mijn overstap naar energie direct, pkte mijn e-mail adres niet, want die was te lang, dus moest een nieuwe aanmaken.
vervolgens werden de actievoorwaarden (overstap per internet) niet goed vermeld Uiteraard in mijn nadeel, het heeft heel wat mails en telefoontjes gekost om dit te veranderen enbevestigd te krijgen. Dan worden mijn opgegeven meterstanden gewoon veranderd. na klagen daarover, wordt er doodleuk gezegd, dat ze er niets meer aan kunnen doen. Als ik de meterstanden nu opgeef voor de jaartnota, zijn de beginstanden verdwenen en gezien alle slechte vermeldingen over ED op consumentenpaginas, ben ik huiverig aan het worden, een bevestiging van mijn opgegeven standen per mail, komt niet en de afspraken staan dus niet in je online gegevens (mijn energiedirect)Zeer kwalijk. Verder steeds een popup, dat hun beveiligingscertificaat is ingetrokken.

Desired solution:

Ik wil op mijn energiedirect, dat er vermeld staat hoe je bent overgestapt, met de correcte actievoorwaarden en de geschiedenis van alle meterstanden en een snellere response op klachtenmails (want als je wil overstppen, kunnen ze wel opeens snel antwoorden. Kortom, waar maken, wat je toezegt en niet stoppen met correcte service, als je binnen bent als klant!!!!!!!!!!!!!!!!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is inmiddels al veel contact geweest met de klant en verschillende problemen zijn er besproken en deels opgelost.

All complaints of