My complaint:
Ik heb sinds april 2012 een abo bij youfone. Op zich ging het allemaal heel vlot met het overstappen van vodafone naar youfone, maar toen het abo eenmaal in werking getreden was kwamen de eerste klachten al van mijn kant dat mensen mij niet konden bereiken. Ik woon precies op het grensgebied van Nederland Duitsland. Met vodafone heb ik nooit geen klachten gehad en had ik altijd prima bereik, maar sinds youfone ben ik als ik thuis ben gewoonweg niet meer bereikbaar. Het is zodanig dat het ook blijft hangen als ik in nederland ben en ik nog altijd op een duits netwerk zit en ik totaal geen verbinding heb. Ik heb een eigen zaak en veel klanten klagen dat ik niet bereikbaar ben en gaat mij dit enorm in de papieren lopen. Naast mijn eigen praktijk werkte ik ook voor een thuiszorg, maar ik heb ontslag gekregen omdat ik niet te bereiken ben. Bijna kon ik mijn nieuwe baan op mijn buik schrijven omdat bleek na een hele morgen gewoon in Nederland gewerkt te hebben dat mijn telefoon nog altijd niet op een nederlands netwerk was gegaan en niemand mij kon bereiken. Ik denk dat 80% van de tijd ik niet bereikbaar ben.
Ik heb in al die tijd dat ik dit abo heb geklaagd over het feit dat de verbinding waardeloos was. Men dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag, maar met een nieuwe telefoon is het nog steeds zo waardeloos en ben ik er nu helemaal zat van.
Desired solution:
Ik loop op deze wijze teveel risico om mijn werk kwijt te raken en daarom wil ik deze abo ontbinden zonder verder kosten. Eigenlijk vind ik een schadevergoeding wel op zijn plaats.