My complaint:
Vanaf vorige week donderdag ben ik bezig om Seetickets te bereiken voor de ambassadeursactie tweede kaartje gratis Miss Saigon, wat tot op heden niet gelukt is. Inmiddels is mijn telefoonrekening hoger dan de kaartjes voor een voorstelling. Omdat het de ambassadeursactie betreft, moet ik telefonisch bestellen, maar of ik nu om 10.00 uur in de ochtend bel, of in de avond, of om 12 uur in de middag, ik kom er niet doorheen of de verbinding wordt verbroken. Vanmorgen heb ik om 10.00:00 precies gebeld,: nog niet bereikbaar. Om 10.00:30 opnieuw, was de wachttijd meer dan vijf minuten… Na bijna 20 minuten wachten, wat betekent weer 9 euro, de moed weer opgegeven. Ik raak zeer gefrustreerd en het ontneemt me de moed om in de toekomst nog via seetickets te bestellen. Beatrixtheater gebeld, waar ze me niet verder konden helpen. Klantenservice Seetickets gebeld, waar de mevrouw slechts uitlegde dat het druk was geweest maar dat de wachttijd nu meevalt. Ik heb uitgelegd over de 20 minuten van vanochtend, en de enige oplossing die ze mij gaf toen ik aangaf dat het een cadeau betreft en de actie zondag afloopt was: “Toch aan de lijn blijven”. Fantastisch dat Seetickets of theaters zulke acties uitschrijven, maar als klant die eerder dus kaarten voor de volle prijs kocht, lijkt dit vooral op een klantenbinder, die op dit moment zéér averechts werkt.
Desired solution:
Als het cadeau voor mijn nichtje alsnog verzilverd wordt, en wij voor donderdag 10 november nog kaartjes kunnen kopen via de ambassadeursactie twee kaartjes voor de prijs van één.