Complaint: Niet bezorgd

user-33577 on 27 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vier maal op rij geen krant ontvangen, uiteraard ook niet nabezorgd(is in het verleden ook nooit nabezorgd,ondanks beloftes).
Hier in de stad ook nergens een telegraaf te krijgen, want ook bij de supermarkt en de boekhandel zijn geen telegraven geleverd.(in Arnemuiden)
Geprobeerd te bellen,maar eerst werd gezegd er zijn 10 wachtenden voor U.
Toen na15 minuten wachten er ineens werd overgeschakeld van 4 wachtenden voor U naar 8 wachtenden voor U, heb ik het maar opgegeven en heb het enigste juiste gedaan,n.l.het abonnement opgezegd en dat na 40 jaar abonnee te zijn geweest

Gewenste oplossing

Geen enkele

All complaints of