Complaint: Niet bezorgd

user-103342 on 15 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn pakje sinds de bestelling aan het volgen via track en trace:
Pakje is gesorteerd in sorteercentrum 10-05 2012
Pakje is onderweg naar lokaal depot 11-05 2012
Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden 11-05 2012
Mogelijk wordt het pakje vandaag niet bezorgd. Het pakje wordt dan op de eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden. Onze excuses 11-05 2012
Bezorger is met pakje onderweg 12-05 2012
Pakje is bezorgd 15-05 2012

Begin deze avond een bericht gestuurd via website Selectvracht,… dezelfde avond is status veranderd in pakje bezorgd maar ik heb geen bezorger en dus ook geen pakje gezien.

Desired solution:

Graag voor morgen 12 uur mijn pakje

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of