Complaint: Niet bezorgen

user-141453 on 12 November 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds enkele weken wordt het wekelijkse pakket reclamefolders niet bezorgd (Linnaeusstraat Amsterdam). Bezorging vond plaats op zondag. Tegelijkertijd zie ik stapels pakketten blijven liggen bij de Wolterea van Reesstraat. Op het “etiket” staat: bezorger 20448782, routecluster 0803, week 46, vestiging 08, routevolg 1093 0010(mijn postcode). Als 1 + 1 = 2, dan vermoed ik dat hier het probleem zit.

Desired solution:

Wekelijkse bezorging van het pakket reclamefolders.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie over een tekortkoming in de drukwerkverspreiding van Netwerk VSP.

Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben daarom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, inmiddels geïnformeerd. Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Consumentenservice

All complaints of