My complaint:
Ik heb een eindeloos abonnement afgesloten bij Youfone omdat ik haast nooit bel. Hiervoor 14,95 aansluitkosten betaald. Vervolgens krijg je een factuur en omdat je onder de 10 euro verbruikskosten zit betaal je 2,50 administratiekosten. Ik vind dit belachelijk, ik neem juist dit abonnement zodat ik niet hoef te denken aan mijn prepaid tegoed voor de weinige keren dat ik wel moet bellen. En waarom 2,50 administratiekosten als ik niet bel??? Wat voor administratie heb je dan te verrichten.
Dit mag zeker wel duidelijker op de site worden aangegeven, het abonnement wordt heel mooi gepresenteerd maar uiteindelijk is het onzin.
Daarnaast komt er nog eens bij dat je via Youfone niet eens een klacht kan indienen via hun site, eerst naar een andere site toe. En ja ik kan wel bellen, maar dan kan je ook weer gaan dokken.
Ik ga nooit meer in zee met Youfone, alleen maar geld kloppen voor dingen die onzin zijn.
Desired solution:
Duidelijkheid op de site en geen onzinnige administratiekosten in rekening brengen als er niet gebeld word met een abonnement.