Complaint: Niet flexibel

user-151321 on 03 January 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We wilden vier kaartjes wijzigen van de voorstelling van 28 febr. naar 27 februari. Dezelfde voorstelling, dezelfde schouwburg. Aangezien één iemand 28 febr. niet kon.
Ook al zijn er plaatsen vrij, Seetickets doet dit onder geen enkele voorwaarde. Als je rechtstreeks bij de schouwburg boekt dan is de schouwburg zelf wel bereid dit voor je te regelen. Dus waarom ooit nog via Seetickets boeken? Beter kun je rechtstreeks bij de schouwburg boeken.

Desired solution:

Gelukkig hebben we het zelf anders op kunnen lossen. Diegene die niet kon had nl. een uitje geboekt via www.zoweg.nl, een hotelovernachting. Dit was een aanbieding, ondanks de aanbieding was daar het verzetten geen enkel probleem. Zo kan het dus ook!!!
Dus een warme douche voor www.zoweg.nl en een koude voor seetickets!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Seetickets.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail uitleg gegeven.

All complaints of