Complaint: niet goed afgewerkte online bestelling – 1114061817 [#5071585]

user-214375 on 25 November 2013 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik bestelde een rood jasje en een pyama; op 12-11 wordt een doos aangeboden, waarvoor mijn man tekende.Deze bleek aan de onderkant losgetrokken en de pyama ontbrak. De chauffeur heeft alles mee teruggenomen.Wij hebben per I-deal betaald. Tot nog toe zijn er mails uitgewisseld, waarin niet op de oorspronkeljke klacht wordt gereageerd en wij nog steeds niet de bestelling in zijn geheel hebben ontvangen.

Desired solution:

Ik ben dit helemaal zat en wil alleen mijn geld terug, te weten € 44,85.
Ik ben een goede klant van C&A, maar dit gedoe valt me ontzettend tegen.
Men werkt helemaal langs elkaar heen en gaat niet inhoudelijk in op het probleem.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about C&A

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind C&A to pickup complaint

All complaints of