Complaint: Niet klantgericht

user-73536 on 10 December 2011 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb voor de eerste keer besteld bij zalando,een paar knielaarzen.Eerst moet je vooruit betalen terwijl je artikel nog niet heb,of weet dat het pas of zo is als op foto. Dan blijk bij uitpakken dat de rechter laars de hak is ingedeukt,denk er op dat moment niet over na.Trek de linker aan en die pas.Op moment dat ik rechter wil aantrekken blijk als mijn voet bij de hiel/hak komt ik niet verderkan ,trek hem uit en ga met mn hand erin.En wat blijkt aan de binnenkant is leren binnenvoering los van de hak.Ik moet zeggen dat ik de laars heel mooi vond en hem te gek vond en de laars graag gehouden had.Ook toen ik de kwaliteit zag ik dacht ga meer bij zalando bestellen.Dus ik met mijn goed fatsoen en eerlijkheid zalando gebeld wat er aan de hand is en jahoor daar komt het.Of ik foto wil maken van de hak en die emailen.Ik zeg daarop wat is dit wordt niet gecontroleerd bij terug komst dat ik een foto moet maken????Ook dat ik geen geen fototoestel heb.Zo heb ik dus een nieuw mobiel gepak om de foto te maken.Nadat ik de email gestuurd heb krjg ik een email terug of ik een fot toestuur van hele laars? Wat is met dit bedrijf aan de hand.IK heb gedaan wat men mij zegt.Daarbuiten heb ik ook fotos gemaak van het pakket dat ik meteen na foto terug gestuurd heb,ivb andere klachten die ik gelezen heb zoals dat niet aankomt bij zalando of een laars uit doos gevallen?Ook mijn man gevraagd foto te maken bij afgeven pakket op postkantoor ,dus me helemaal ingedekt.Want dat is wat dit bedrijf oproep,Geen vertrouwen.Ik dacht met et waarkeurmerk online dat te vertrouwen was en heb vooruit betaald,terwijl men met andere online winkels niet hoef.
Daar kan dit bedrijf nog veel van leren klantgericht denken.Dus nu geld kwijt ,geen laarzen,en een hoop gedoe om mn geld terug te krijgen.Als men anders er mee om gegaan was dan ik had niet gereageerd en had eerst gekeken of er ander laarzen waren.Ook moet ik zeggen ondanks ik een geirriteerde klant was bij melden van articel dat niet in ordde was de juffrouw correct en vriendelijk bleef.En ook haar gezegd zij ook maar haar werk deed .Dus procedure
is als je defect artikel krijg van zalando dan moet je foto maken?Dus je heb dan een groot probleem.Hopende dat snel afgehandeld wordt.Want zoniet ik ga hier mee verder
Ben beetje zat ,ik toch ook vertrouwen in zalando door geld vooruit te betalen .Denk als ik zo allemal lees ik nog lang op moet wachten.Ook vraag ik me af wat een risico om bij zaland te bestellen heb idee dat niet gekeken wordt ivb al die fotos te maken heb er 6 gemaakt ennu wil men van hele laars,KIJK men dan niet bij binnenkomst erna of is zo dat als een terugstuurd het meteen opnieuw inpakt en doorstuurd na volgende ?????????

Desired solution:

Ik denk als men had gezegd nou stuur dan terug wij vermelden het na dat ik telefonisch contakt heb gehad.
En ja dat printen niet ieder heeft een printer,Maar dan nog dan een klachtformulier uitprinten en dan met artikel terug sturen.En als men klant gericht is nou mevrouw we kijken of we andere voor u hebben dus artikel en sturen dit zo snel mogelijk op.En wij laten u zo snel mogelijk horen wat onze bevinding is betreffende uw klacht.
En anders wij maken uw geld na retour artikel na u over op door bij ons bekende bankrekening.

All complaints of