Complaint: niet klantvriendelijk

heesbeen50 on 16 August 2011 about Praxis in category Bouwmarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

enkele weken geleden was ik bij praxis oisterwijk
ik had een stuk underlayment nodig van 2440 x 520 mm
op mijn vraag of ik dit kon kopen werd positief geantwoord
samen met een medewerker heb ik de plaat uit het rek gepakt en naar de zaagafdeling gebracht
na het afzagen van de gewenste maat werd mij toen pas duidelijk gemaakt dat ik de hele plaat moest betalen
het restant kon immers niet meer worden verkocht
op dat moment kon ik het restant niet meenemen en heb ik hier een briefje met mijn naam aan laten hangen
drie dagen later kwam ik het ophalen en tot mijn verbazing was er een stuk afgezaagd voor een andere klant dus het was dus wel mogelijk om restanten te verkopen
nu moest er toch weer een hele plaat worden verzaagd om het juiste restant aan mij mee te geven
ik heb een leidingevende duidelijk gemaakt dat hier e.e.a niet klopt
er stond nl zowel bij het plaatmateriaal als bij de zagerij nergens vermeld dat klanten alleen maar hele platen kunnen kopen hier werd niet op ingegaan en mij werd gezegd dat dit al jaren zo is
dit is mijn inziens een tekortkoming in de informatie voorziening bij praxis
helaas zit ik nu met een restant underlayment waar ik geen bestemming meer voor heb
gisteren was ik bij de karwei in oisterwijk waar ik uit nieuwsgierigheid vroeg bij de zagerij of ik hier een plaat kon laten verzagen
dit was geen enkel punt de plaat kon zowel overlangs als middendoor worden gezaagd en zij waren mij graag van dienst hiermee
dus u begrijpt wel dat ik de volgende keer niet meer naar praxis ga maar naar karwei

Desired solution:

dat er een goede info komt te hangen bij de zaagafdeling of dat de klant vooraf wordt geinformeerd
daarnaast lijkt mij een cadeaubon wel op zijn plaats voor de verstrekte informatie en de geleden ergernis

All complaints of