My complaint:
September 2010 heb ik een HD ontvanger met dubbele kop aangevraagd via de site van canaldigitaal, deze zou men gratis leveren bij een abonnement van eredivisie live.
Met drie weken zou de ontvanger geleverd worden, helaas was er na vijf weken nog niets bezorgt. Na diverse telefoontjes en vele beloftes van de medewerkers van canaldigitaal heb ik nog niets ontvangen. Wel kwam er afgelopen week (25-04) een monteur van canaldigitaal langs met wel een heel belachelijk excuus…”de HD ontvangers zijn op”. Inmiddels heb ik geen beeld meer op de eredivisie live zenders. De kans is dus groot dat ik de spannende ontknoping van de eredivisie moet missen.
Veel woorden wil ik hier niet over vuil maken, maar dit is echt kl…
Desired solution:
Zsm. leveren van HD ontvanger met dubbele kop, terug betalen van telefoonkosten, terug betalen abonnementsgeld van afgelopen drie maanden en welgemeende excuses.

