Complaint: Niet levering

INCO BV on 02 April 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op dinsdag 19 maart direct na het ingaan van de folder naar makro banendrecht geweest die volgens een medewerkster maar 2 kachels ontvangen hadden. Op haar aanraden 2 exemplaren gereserveerd. Een week erna wederom naar het filiaal waar de servicebalie meldde dat de 27e maart de kachels geleverd zouden worden. Het is nu 1 april en tot op heden niets vernomen. Ik ga er van uit dat de “prijspakker” prijs gewoon blijft gelden, wanneer ze ooit geleverd gaan worden

Desired solution:

Directe levering

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Makro to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen van het Customer Service Center.
De klant wordt spoedig geïnformeerd over de verdere afhandeling.

Makro Customer Service Center

All complaints of