Complaint: Niet netjes afhandelen over een klacht aan Netwerk zelf

user-81071 on 20 January 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb Netwerk gebeld n.a.v. een zeer onpersoonlijke en onvolledige brief aan mijn zoon. (ik ga niet op de inhoud in ivm.privacy)
mijn zoon doet z’n werk door weer en wind en de klachten zijn 9 van de 10 keer ongegrond. het is zijn woord tegen het van Netwerk/klagers. de klachten van mijn zoon over het telate afleveren van bundels werd niet opgelost. als antwoordt kreeg hij te horen “er is nieuwe chauffeur”.
Wat mij nu onzettend boos heeft gemaakt, is dat de telefoon door Mevr.Linda er zo op werd gegooid.

Desired solution:

Een excuus van Netwerk en 3 weken extra uitbetaling aan mijn zoon.
hij is ook verplicht om 3 weken van te voren op te zeggen. net als bij ieder andere werkgever heb je recht op deze uitbetaling.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De bezorgerscoördinator heeft inmiddels contact gehad met u.

All complaints of