Complaint: niet ontvangen pakket

user-173143 on 11 April 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in januari een bestelling gedaan bij Yves Rocher en nooit iets ontvangen. Bij navraag blijkt dat het pakje is teruggestuurd omdat het adres niet bekend (adres stond goed op pakket) zou zijn. Ik woon al 2 jaar op dit adres. Het is wel een nieuw appartementencomplex maar er is al eerder wel goed bezorgd.

Desired solution:

Dat mijn volgende bestelling wel bezorgd wordt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben helaas moeten constateren dat het betreffende pakket inderdaad geretourneerd is aan de afzender. We hebben daarom aan de consument onze excuses aangeboden, en de consument geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of