My complaint:
k heb een 2 jarige sim only abonnement bij Youfone sinds sept 2012. Bellen en internet geeft geen problemen, maar het leveren van een nieuwe nano simkaartje schijnt wel erg moeilijk te zijn. Op 20 juli heb ik een nano simkaart ( nieuwe iphone5) aangevraagd via mijn inlog pagina. Tegen bericht van Youfone; binnen 5 dagen krijgt u reaktie. Na 5 dagen niks. Ben gaan bellen ( €0.35 per gesprek) Antwoord Youfone; het nano sim kaartje is nog niet aangevraagd. Sorry druk druk , er zal nu voor worden gezorgd. Weer mail met de melding ; maximaal binnen 5 werkdagen komt het jaartje. Na 5 werkdagen nog niks.! Na 8 dagen nog niks! Weer bellen; Antwoord Youfone; het kaartje is al lang naar u verzonden! Rara..ik heb niks ontvangen.. Wordt volgens medewerker van het call centrum nogmaals een kaartje naar mij verzonden. Weer met een mailbericht van youfone; binnen maximaal 5 werkdagen levering. Ben inmiddels 3 weken verder en mijn nieuwe iphone 5 ligt al weken ongebruikt te wachten op het nano sim kaartje! komt ook nog bij dat de telefoonkosten telkens € 0,70 zijn i.p.v. de € 0.35 die staan vermeld..!
Gewenste oplossing
Niet moeilijk.. nano sim kaartje morgen leveren. !!
Oplossing bedrijf
De tweede simkaart is reeds op 6-8-2013 besteld, klant moet deze vandaag uiterlijk ontvangen.
Beoordeling: Beoordeel
Desired solution:
op de site van\\\\\\\" klacht\\\\\\\" staat dat het probleem is opgelost. maar dat klopt niet. ik heb nog steeds geen nano sim kaartje ontvangen van youfone. Wie zit achter deze klacht site??