My complaint:
Op 01 augustus j.l. 2013, hebben mijn dochters voor mijn a.s. verjaardag 03 september, kaartjes gekocht voor de voorstelling van Hans Klok op 10 september in de Stadsschouwburg te Velsen, op Balkon Rij 1 4x naast elkaar. Het totaalbedrag was 233 Euro. Eind augustus kwamen de kaarten keurig in huis via de post. Op mijn verjaardag 3 september werd ik gebeld door See Tickets dat de kaarten dubbel zijn verkocht!. De stadsschouwburg heeft namelijk ook deze kaarten verkocht, en gingen voor! Dit houdt in dus dat wij niet kunnen gaan.! Mijn vraag is, hoe is het mogelijk dat dit in het moderne tijdperk van elektronische regelen dat dit kan. Je verkoopt toch kaarten vanuit de Stadsschouwburg aan derden, dan kun je die niet nog een keer verkopen. Een zure domper. Ik zou de volgende dag ‘s-avonds worden terug gebeld, werd niet gedaan, je snapt dat ik op mijn verjaardag dit gesprek even niet wilde voeren. De 5e september heb ik zelf maar gebeld met See Tickets, geen oplossing mogelijk, ja Rij 14 achterin de zaal en niet naast elkaar.
Desired solution:
Graag zou ik excuses per brief willen ontvangen waarbij See tickets een gebaar zou kunnen maken met het evt. boeken van een andere voorstelling met iets extra's bv. VIP pas of zo voor de normale ticket prijs.