My complaint:
Selektvracht schijnt al vanaf dinsdag bezig geweest te zijn om een pakket bij mij te leveren. Echter dinsdag niet aanwezig, dus zou het woe worden bezorgd. Prima, ik woensdag de gehele dag thuis gezeten, maar helaas geen bezorger gezien. Kijk ik vervolgens ‘s avond via track&trace wat er gebeurd zou zijn, aangezien ik weer geen briefje in de brievenbus heb gekregen, staat er dat ik niet aanwezig zou zijn geweest(Seriously?)!! De volgende dag helaas ook een paar uur van huis geweest, dus ja de bezorger zal vast wel precies binnen die 2 uurtjes langs zijn geweest, aangezien ik volgens het systeem niet aanwezig was. Zit ik vervolgens vandaag weer de hele dag te wachten, zie ik aan het eind van de middag via de website dat mijn pakket is bezorgd!! Ik vraag me toch echt af waar, aangezien ik het niet heb ontvangen…
Prima, ik bel de klantenservice wel even, misschien is er iets mis gegaan. Daar krijg ik het antwoord dat zij toch echt niets voor mij kunnen doen en dat ik het maar via de verzender moet regelen aangezien alleen zij een procedure kunnen starten… zucht, ik word hier echt moe van, ik heb toch wel iets beters te doen dan dagen op een pakket wachten wat uiteindelijk niet eens wordt geleverd.
Desired solution:
Ik wil het geld van mijn bestelling terug, ik koop het wel ergens anders.