Complaint: Niet vriendelijke

user-137192 on 27 October 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/mevrouw.

We hebbeb in 2006 bij snsbank hypotheek af te sluiten. toen twee jaar later we moesten onz huis verkopen en verband met onz lrilatie. we hebben onz huis verkocht met achterstand 16.320.63 euro.
toen we zijn allbei die achterstand betaald terug aan snsbank maar vroege hun system dat ik heb nog achterstand we hebben geen achterstan meer bij snsbank.ik had per keer contact genomen met afdeling bijzonder beheer ze willen niet dat mijn uit hun sytem verwijderen. dat weet ik niet waroom.

Hoogachtend

Rashad Said

Desired solution:

Mijn klacht zo snel moeglijke behandelen worden.

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Rashad100, We begrijpen dat dit een vervelende situatie is. We hebben contact gehad met de afdeling Bijzonder Beheer om de situatie te bespreken. De afdeling Bijzonder Beheer stuurt je vandaag een brief waarin ze uitleggen wat de status van de achterstand is. Mocht je naar aanleiding van de brief nog vragen hebben, dan kun je altijd telefonisch contact opnemen met de afdeling Bijzonder Beheer. Het telefoonnummer is: 073 - 683 22 22. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft brief van de betreffende afdeling ontvangen met betrekking tot de afhandeling.

All complaints of