My complaint:
15 november monteur kpn all in one geinstalleerd
16 november geen internet en telefoon gebeld met kpn alle lijnen zijn door gemeten gereset. Totaal al meer dan 5 uur aan de telefoon gezeten.
Donderdag 22 november mevr Hanneke masselink gesproken hoofd msd zij zei dat het binnen vijf werkdagen zou worden opgelost zij zou persoonlijk vinger aan de pols houden.
Donderdag 29 november mevr corine evers gebeld zij zei dat de order weer was gaan lopen en dat we misschien binnen een uur of vrijdag of maandag internet zouden hebben.
Maandag 3 december gebeld met dhr Raymond vd bos hij zei dat de order vandaag door was en dat de betreffende afdeling 5 werkdagen de tijd had om te reageren wat nog geen garantie gaf op werkend internet of telefoon. Mevrouw huizen worden ook niet in 1 dag gebouwd en gaat u maar een boek lezen.
Bij hoge uitzondering word je doorverbonden met de afd msd.
Meerdere keren is de verbinding gewoon verbroken.
Totaal niet meeleven met de situatie geen excuses alleen een starre houding van u heeft het er maar mee te doen en waarom belt u.
Heb het gevoel dat dat ik geen eerlijk antwoord krijg over het werkelijke probleem en dat ik aan het lijntje word gehouden door elke keer te zeggen dat het naar een afdeling wordt gestuurd wat al is beloofd vanaf 16 nov. En dat ik maar WEER 5 werkdagen moet wachten.
Met vriendelijke groeten,
Margot comba
Desired solution:
Werkend internet en telefoon deze week.