Complaint: Niet werkend internet en telefoon

user-146680 on 04 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

15 november monteur kpn all in one geinstalleerd

16 november geen internet en telefoon gebeld met kpn alle lijnen zijn door gemeten gereset. Totaal al meer dan 5 uur aan de telefoon gezeten.

Donderdag 22 november mevr Hanneke masselink gesproken hoofd msd zij zei dat het binnen vijf werkdagen zou worden opgelost zij zou persoonlijk vinger aan de pols houden.

Donderdag 29 november mevr corine evers gebeld zij zei dat de order weer was gaan lopen en dat we misschien binnen een uur of vrijdag of maandag internet zouden hebben.

Maandag 3 december gebeld met dhr Raymond vd bos hij zei dat de order vandaag door was en dat de betreffende afdeling 5 werkdagen de tijd had om te reageren wat nog geen garantie gaf op werkend internet of telefoon. Mevrouw huizen worden ook niet in 1 dag gebouwd en gaat u maar een boek lezen.

Bij hoge uitzondering word je doorverbonden met de afd msd.
Meerdere keren is de verbinding gewoon verbroken.
Totaal niet meeleven met de situatie geen excuses alleen een starre houding van u heeft het er maar mee te doen en waarom belt u.

Heb het gevoel dat dat ik geen eerlijk antwoord krijg over het werkelijke probleem en dat ik aan het lijntje word gehouden door elke keer te zeggen dat het naar een afdeling wordt gestuurd wat al is beloofd vanaf 16 nov. En dat ik maar WEER 5 werkdagen moet wachten.

Met vriendelijke groeten,

Margot comba

Desired solution:

Werkend internet en telefoon deze week.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mpcwjansen,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik enkele onderzoeken gedaan.
Er komt signaal binnen in uw huis. Aangezien dit het geval is zou u gebruik moeten kunnen maken van telefonie en internet.
Helaas is er een administratief probleem waardoor dit niet het geval is.
Inmiddels is het probleem doorgezet naar de technische dienst. Deze collega's werken hard aan een oplossing.
Het is mogelijk dat het nog drie dagen duurt voordat het probleem is opgelost.

Ik begrijp dat dit voor u erg lastig is, maar helaas kan ik u niet beloven dat het eerder opgelost wordt.

Ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden voor het feit dat u al enkele dagen zonder internet zit. Daarnaast wil ik met u afspreken dat ik enkele kosten voor u ga vergoeden.
Op uw de volgende factuur zal een bedrag van €53,13 gecrediteerd worden.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of