Complaint: niet werkende site

user-150568 on 28 December 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sedert twee weken is mijn arke niet bereikbaar. Tot op heden geen bevredigende verklaring. Kan niet betalen en reisgegevens niet inzien
Bovendien heb ik all inclusive geboekt. De per mail ontvangen boekingsbevestiging is niet volledig. Tekst over all inclusive is weggevallen. Nu bestaat er onduidelijkheid over boeking. Arke stelt dat ik niet all inclusive geboekt heb en dit is wel het geval

Desired solution:

Toegang tot site en duidelijke bevestiging van boeking all inclusive

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from Arke

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

All complaints of