Complaint: Nieuw contract ontbinding

Willkar on 05 July 2013 about NLE in category klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb online aangemeld voor overstap naar de Nederlandse energie maatschappij zakelijk ( afgelopen zaterdag 29 juni) en hierover heb ik afgelopen maandag 1 juli opgebeld dat ik als ik het contract kreeg hier toch nog wel bedenktijd van toepassing was…dat werd inderdaad bevestigd door deze medewerkster!
Welnu 2 juli kreeg ik via de mail contract toegezonden,heb ik ze teruggemaild over de daadwerkelijke kosten( voor zover bekend uiteraard) ,de energie kosten komen hoger uit als elders…dus ik wil dit contract niet! Dit heb ik ze direct per mail laten weten …maar e zeggen dat ik aan dit contract vast zit! Ik heb me op dezelfde manier aangemeld bij nuon zakelijk en die hanteert gewoon bedenktijd zoals het hoort! Ik ben nu nog klant bij Essent .

Desired solution:

Dat ik niet aan dit dure contract vastzit..wat ik ook echt niet van plan ben!
Volgens mij zou ik ben hun particulier goedkoper uit zijn..

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from NLE

11 years ago - Beste Wilkar, Onlangs heeft u een klacht ingediend over de annulering van een zakelijk energiecontract. Uw klacht is in behandeling genomen en u zal op korte termijn bericht ontvangen over de vervolgstappen. Met vriendelijke groet, Team Klachtafhandeling NLE Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from NLE

11 years ago - Beste Wilkar, Naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot de annulering van het zakelijk contract bevestigen wij u het volgende. Wij hebben alsnog de aanmelding kunnen annuleren en u een particulier contract aangeboden. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Team Klachtafhandeling NLE Klantenservice

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 14-08-13 heeft team Klachtafhandeling telefonisch contact gehad met degene die de klacht heeft ingediend, mevr. Karremans. Wij hebben de aanmelding van het zakelijk contract alsnog kunnen annuleren en een particulier contract aangeboden. Klant is tevreden met de oplossing.

All complaints of