My complaint:
Vrijdag was het zover canaldigitaal zou mijn schotel komen plaatsen tussen 12 en 17:00 uur. Ik speciaal vrij genomen en zitten wachten. Om 15:00 belt canaaldigitaal en spreekt mijn voicemail in. Helaas de monteur die langs zou komen is ziek. Maar ik heb nog ruimte voor dinsdag as. Ik bel om 15:10 terug en volgens de computer had ik een wachttijd van slechts 2 minuten. Echter na ruim 7 minuten in de wacht te hebben gestaan verbreek ik de verbinding want dit kan nog wel ff Duren. Ik bel om ff na 16:00 weer terug en kom er snel door. De dame vertelt me dat de 26e echt de eerste mogelijkheid is voor plaatsing. Ik heb aangegeven dat dit voor mij te lang duurt en dat ik het totaal oneens ben met de termijn immers de medewerker daarvoor had op mijn voicemail aangegeven dat het dinsdag zou kunnen. Nou dit had hij volgens haar niet mogen zeggen en het bleef de 26e. Vervolgens heb ik dan maar het hele verhaal gecancelled want als ik op Deze wijze moet starten als nieuwe klant belooft dit weinig goeds voor de toekomst.
Gewenste oplossing
Alternatief voor sateliet ontvangst.

