Complaint: nieuwe klant van youfone

user-72510 on 05 December 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb ongeveer 21 oktober 2011 bij you fone getracht een sim only abonnement te verkrijgen, ik kreeg hiervan maar geen bevestiging van en heb contact gehad met youfone op 08-11-2011 en daar konden ze mij niet vinden, ook was er geen 9.95 aansluitkosten afgeschreven volgens mijn bank.
hierop heb ik op aanraden van youfone een nieuwe poging gedaan voor een sim only abo.
dit is wel gelukt en hiervan is de bevestiging en betaling gedaan.
nu krijg ik een incassoburo achter mij aan met aanmaningen en willen ze een dure vordering bij mij gaan doen, dit gaat dus over de eerste bestelling die niet gelukt was, ik heb al verschillende malen gebeld en gemaild maar krijg 0.0% reactie zowel van youfone als van directpay.

Desired solution:

ik wil van het incassoburo worden verlost want ik heb in eerste instantie niks besteld, en ik wil ook van de 2e bestelling af want daar wacht ik nu al van af 08-11 2011 op en heb nog niks ontvangen wel zijn de 9.95 aansluitkosten afgeschreven, deze wil ik ook terug, de telefoonkosten zal ik niet terugeisen in eerste instantie.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

wordt verder individueel met de klant afgehandeld.

All complaints of