My complaint:
ik heb ongeveer 21 oktober 2011 bij you fone getracht een sim only abonnement te verkrijgen, ik kreeg hiervan maar geen bevestiging van en heb contact gehad met youfone op 08-11-2011 en daar konden ze mij niet vinden, ook was er geen 9.95 aansluitkosten afgeschreven volgens mijn bank.
hierop heb ik op aanraden van youfone een nieuwe poging gedaan voor een sim only abo.
dit is wel gelukt en hiervan is de bevestiging en betaling gedaan.
nu krijg ik een incassoburo achter mij aan met aanmaningen en willen ze een dure vordering bij mij gaan doen, dit gaat dus over de eerste bestelling die niet gelukt was, ik heb al verschillende malen gebeld en gemaild maar krijg 0.0% reactie zowel van youfone als van directpay.
Desired solution:
ik wil van het incassoburo worden verlost want ik heb in eerste instantie niks besteld, en ik wil ook van de 2e bestelling af want daar wacht ik nu al van af 08-11 2011 op en heb nog niks ontvangen wel zijn de 9.95 aansluitkosten afgeschreven, deze wil ik ook terug, de telefoonkosten zal ik niet terugeisen in eerste instantie.