My complaint:
Eind vorig jaar ben ik overgestapt op KPN. Eerst ontving ik ongevraagd een digitenne pakket in huis wat vervolgens in mijn woonplaats niet eens bleek te werken. Meteen gebeld en gecancelled. Er werd wel 75 euro afgeschreven voor dat pakket dat een maand lang ongebruikt naast de voordeur heeft staan wachten om weer opgehaald te worden. Vervolgens kreeg ik maanden later 25 euro terug…. Treurig… Toen kreeg ik televisie en internet via KPN en sinds dien heb ik eigenlijk geen tv meer gekeken. Het knettert en staakt elk moment. In heb begin bel je dan keurig met het service nummer maar dat kost elke keer 10 cent per minuut en het kan uren duren! De TV doet op dit moment alweer helemaal niets. Hoe is het mogelijk dat KPN hier geld voor mag blijven afschrijven?? En hoe is het mogelijk dat je alleen telefonisch klachten kunt indienen?? Wordt het niet eens tijd dat hier iets aan gedaan werd??
Desired solution:
Werkend internet en tv. Zie?? Ik vraag helemaal niet zo veel!