Complaint: nlenergie zomaar klant maken bedreigen en incasseren en geen geld terug geven

user-62793 on 17 November 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

in februarie 2011 krgen wij brieven van nlenergie dat wij ons aanhaden gemeld nou echt niet
gelijk gebeld en terug gedraai maar hun waren al bezig met de overname maar zou gestopt zijn nou echt niet de eerste nota 145 euro
de tweede nota 145 en de derde nota 145 en vierde nota 145 alles betaald want de deurwaarde he dus alles met spoed betalingen gedaan
dus 6 keer in die maanden energie betaald nu naar maanden geen thuis om het geld zo als belooft terug te storten terwijl ze het ook hebben belooft aan mijn huidige leverancier ons geen kosten te zullen bereken
naar diversen keren gebeld en gemail ja hoor we gaan tot betaling over.
nu 4 maand verder hebben we nog niets

Desired solution:

make my day and give the money back

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw Evers,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of