Complaint: nog steeds geen cent gezien

user-175398 on 30 May 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

naar aanleiding van een verdwenen telefoonnummer heb ik erg veel moeten bellen met de helpdesk van Youfone, er werd gesuggereerd dat de klacht inmiddels was opgelost, ja idd ik heb zelf het abbonement opgezegd en gevraagd om betaling van de gemaakte kosten en eventuele aansluitkosten bij een nieuwe provider, ik heb een maand niet kunnen bellen en een eventuele oplossing voor de gemaakte kosten nooit gezien.

Desired solution:

nog steeds wil ik de gemaakte belkosten en aansluitkosten bij de nieuwe provider vergoed zien.
het gaat uiteindelijk maar om 15 euro, maar uit principe wil ik dit graag vergoed zien mede vanwege het feit dat ik telkens weer achter mijn klacht aan moest blijven bellen en zij nu vertellen dat de klacht is afgehandeld.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Probleem is inmiddels opgelost echter is een creditering helaas niet mogelijk.

All complaints of