My complaint:
Voor mijn probleem is er geen oplossing gevonden.
Ik moest van Belcompany Tmobile bellen maar zij kunnen mijn probleem niet oplossen. Ik zit nu met hetzelfde probleem. Ik wil graag een oplossing van mijn probleem door Belcompany.
Betreft: Klacht service salesmedewerker Belcompany
Beste meneer/mevrouw,
Op 28-05-2011 ben ik overgestapt van een T- Mobile Abonnement relax 300 naar een Hi inclusief-500 abonnement. Mijn oude abonnement van T- mobile loopt tot 10-08-2011. Bij het afsluiten van het nieuwe abonnement werd aan mij uitgelegd dat ik gewoon mijn nieuwe I- Phone kon gebruiken met mijn oude chip erin en dat ik mijn nieuwe chip van Hi pas augustus er in kan doen. Wat er niet aan mij werd uitgelegd is dat ik het internet dat op de I- Phone beschikbaar is niet kan gebruiken en dit pas met ingang van de maand augustus kan gebruiken anders wordt dit extra gerekend. Met als gevolg dat ik voor de maanden juni en juli + augustus een rekening van in totaal 465 euro heb gekregen, waarvan 200 euro aan internetkosten worden toegerekend terwijl ik ervan uit ging dat ik onbeperkt van het internet gebruik kon maken voor 10 euro maandelijks.
Ik kwam er pas achter dat er iets mis was toen ik geen saldo meer op mijn rekening had. Ik heb nooit zoveel aan mobielkosten betaald en ben zeer ontevreden over de service van Belcompany. Ik vind dat dit beter aan mij uitgelegd moest worden. Toen ik naar Belcompany ging om uit te leggen wat mijn probleem was, zei de betreffende werknemer dat het vrij logisch is. Het is vrij logisch voor een werknemer van Belcompany maar niet voor een klant die voor het eerst van abonnement veranderd en bovendien met heleboel nieuwe informatie wordt overspoeld. Ik ben een student en 150 extra aan mobielkosten kan ik echt niet veroorloven. Ik hoop dat Belcompany met een goede oplossing komt voor mijn probleem.
Met vriendelijke groet,
Gewenste oplossing
Dat ik minstens 200 euro vergoed krijg
Gewenste oplossing
mistens 200 vergoed krijgen