Complaint: noor

user-93589 on 29 March 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

had me net aangemeld bij de nem, maar we gingen binnen 4 weken verhuizen. op de dag van sleutel overdracht netjes de meterstanden opgeschreven en de volgende dag telefonisch doorgegeven. allemaal prima, ze hebben uiteindelijk maar 4 dagen gas en electriciteit geleverd op het oude adres, maar er werd wel voor een hele maand afgeschreven. nu krijgen we de eindnota van het oude adres moeten we een groot bedrag bijbetalen omdat voor 29 dagen gas en licht berekend is. nu wordt er door de nem gezegd dat de meterstanden die ik heb doorgebeld niet worden geaccepteerd. ik moet nu een brief schrijven daar de meterstanden inzetten en die zelf ondertekenen en degene die ons oude huis heeft gekocht die moet dat ook ondertekenen. dit is geen gang van zaken volgens mij. heb ook navraag gedaan bij de nuon die kennen dit ook niet ze moetn gewoon de meterstanden accepteren die ik telefonisch doorgeef.

Desired solution:

geen brief hoef te sturen met de meterstanden gewoon de meterstanden accepteren die ik heb doorgegeven en ons het geld wat wij te veel hebben betaald terugstorten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of