Complaint: Gewoon niet meer reageren door hoofd klantenservice Rob Sluijsmans

user-217770 on 11 December 2013 about NS in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

NA vijf keer herinneringsmail nog steeds geen antwoord.
From:….
To: rob.sluijsmans@ns.nl
Subject: FW: Klacht niet opgelost door werknemers van u
Date: Thu, 14 Nov 2013 13:46:15 +0100

Goedemiddag,

uw termijn waarbinnen uw antwoord verwacht werd is reeds lang verstreken. Derhalve graag p.o. uw antwoord / retournering van de 65 euro.

Met groet, …

———————————————————–
From: Rob.Sluijsmans@ns.nl
To:
Subject: RE: Klacht niet opgelost door werknemers van u
Date: Fri, 1 Nov 2013 14:16:50 +0000

Geachte mevrouw ….

Allereerst dank voor uw email en ik ben er mee bezig. Het is uiteraard heel er vervelend dat doordat u een vervoersbewijs in de trein heeft gekocht en waarvan wij een kopie hebben ontvangen deze situatie is ontstaan. Ik laat momenteel uitzoeken wat het probleem ecxact is waarom we tot nu toe niet tot een toekenning van uw claim voor Geld Terug Bij Vertraging zijn overgaan.

Ik verwacht dat ik u begin volgende week hierover kan berichten.

Met vriendelijke groet,

Rob Sluijsmans
Operationeel Manager Klantenservice

Desired solution:

geld retour plus coulance

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to NS about your complaint

All complaints of