Complaint: Onbereikbaarheid klantenservice,totale onvermogen om zaken naar behoren af te handelen

user-218139 on 18 December 2013 about Nuon in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 21/11/13 actieformulier ingevuld voor levering gas/stroom toekomstig woonadres in Vries (Dr.) ingaande 21/1/14. Kreeg totaal geen bevestiging van het NUON en heb getracht ettelijke malen te bellen met klantenservice: totaal onbereikbaar!! Heb daarna aangetekend schrijven naar NUON Sales verzonden op 3/12 met verzoek om vóór 11/12 te reageren omdat ik anders naar Greenchoice zou gaan (daar word je wél behoorlijk behandeld). NIETS gehoord natuurlijk tot ik op 13/12 doodleuk een mailtje van het NUON kreeg met het verzoek om maar even de meterstanden binnen 10 dagen door te geven omdat die anders geschat gaan worden. De huidige bewoners zitten er nota bene nog in tot 21/1/14. Een klacht doorgeven lukt niet want het NUON is ONBEREIKBAAR.

Desired solution:

Ik wil absoluut niet dat de huidige bewoners worden lastig gevallen met het totale onvermogen van het NUON om de zaken goed af te handelen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Nuon about your complaint

All complaints of