Complaint: Onterechte afschrijvingen

user-218051 on 17 December 2013 about Nuon in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al twee jaar bezig om correcte afschrijvingen te krijgen van de Nuon wat bij Nuon onmogelijk lijkt!!
Wij hadden een bestaande garagebox in een blok van zeven. Deze zijn door de gemeente gesloopt en hiervoor is nieuwbouw geplaatst. O.a een dubbel woonhuis en een garageblok.
een van die woonhuizen heeft nummer 5 en wij in de garage ernaast 5A en 5b .Nu denkt de Nuon dat ik woonhuis nummer 5 bezit.
Dit is niet het geval, hierdoor krijg ik al rekeningen die onterecht zijn ,al twee jaar probeer ik met bellen en emailen
dit recht te zetten.
Ontelbare medewerkers aan de telefoon gehad die de situatie
begrepen en door zouden geven. Niet dus ,de situatie werd steeds hopelozer ,vooral omdat we afrekeningen kregen voor nummer 5 .
Op 19 November een aangetekende brief naar de directie in Amsterdam gestuurd met de klacht , en de mededeling dat ik de automatische incasso ging stopzetten .
Graag had ik dit opgelost zien. Echter Nuon neemt niet de moeite om op deze klacht te reargeren, en stuurt alleen aanmaningen en nu zelfs dreigen ze alles af te sluiten!!
Nuon probeert op deze klantonvriendelijke manier aan klantenbinding te doen (al 33jaar klant van Nuon)

Desired solution:

In de aangetekende brief heb ik al aangegeven dit door de directie moet worden opgelost.
de bestaande klantenservice werkt elkaar enorm tegen!!!!!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Nuon about your complaint

All complaints of