Complaint: Stoere gedrag van de nuon omdat ze niet NOG een fout toe willen moeten geven!! Aanmaningen ja onderzoeken niet

user-164349 on 18 December 2013 about Nuon in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik doe dit via een account van een vriendin van me omdat ik zelf geen account aan kan maken… Maar dit is het verhaal> Ik heb nu al een aantal weken contact met een en dezelfde persoon die weet wat er allemaal mis gaat bij de nuon in onze richting. Diezelfde persoon heeft mij vandaag gebeld en we dachten toen nog dat alles goed ging, maar later bleek dat de nuon weer dingen doet die niet afgesproken zijn , ik ga heb omroep gelderland gebeld om hier werk van te gaan maken en dit eens publiek te maken omdat de nuon dingen blijft doen die niet zo afgesproken zijn…ook gaat dit nu op klacht.nl Dit kan niet langer als de persoon in kwestie die hier alles vanaf weet mij vandaag belt trek ik boeltje misschien nog in , als niet ga ik hier via de media werk van maken dit is niet leuk meer ik boek het laatst afgeschreven bedrag weer terug omdat ik geen 2 maanden in een keer kan betalen en we dat ook niet hadden afgesproken zo. U hoeft niet snel op opgelost te klikken , en ik heb vandaag nadat jullie mijn klacht genegeerd hebben omroep gelderland gebeld, als diegene die dit met mij geregeld heeft mij niet heel snel belt komt het zelfs op tv en in de krant daar zorg ik voor. Er is bij jullie weer eens een fout gemaakt de zoveelste en als jullie met haar contact opnemen en zij met mij zal dat heel snel opgehelderd zijn , doen jullie dat niet word het een groot media circus van Nancy Nuon Webcare !!!! dat zweer ik op alles wat me lief en heilig is!!!!!!!!!! PLUS IK GA WEG BIJ DE NUON DAT IS OOK EEN BELOFTE !!!! NEEM ME BETER SERIEUS WANT IK LAAT NIET MET ME SOLLEN Trek het beter na want IK weet dat IK gelijk heb en die mevrouw weet het ook dus ga dit niet even snel eigenhandig afhandelen omdat je denkt alles te weten maar schijnbaar is dit niet het geval….. Hier is dezelfde dag weer een nieuwe fout gemaakt nadat zij mij belde of nu alles geregeld was en dat kon ik haar dus niet meer meedelen omdat ik haar al gesproken had die dag en die mevrouw die die dag met mij gebeld heeft om die regeling te treffen die mevrouw wil ik spreken gebeurd dat niet komt dit overal waar het ook maar heen kan komen dan krijgt dit wel de aandacht van jullie die het verdient geloof me !!!!!!!!!!!!

Nuon negeert m,n klachten en stuurt alleen maar maningen en dreigingen in plaats van even te kijken naar m,n klacht en even na te vragen bij de dame in kwestie want die weet dta ik gelijk heb maar als hier alleen een rechtzaak helpt is dat prima dan doen we dat…Ik geef ze nog 1 week en anders haal ik omroep gelderland en de krant erbij ben er klaar mee zoveel fouten heeft de nuon gemaakt en toegegeven dat DIT nu er ook nog bij komt weer opnieuw is alleen maar in en in triest….

Desired solution:

Een telefoontje van de dame die met mij die ene regeling heeft afgesproken want alleen die weet alles maar juist daarom word het geweigert want dan moeten ze weer een fout toegeven .... IK ga weg bij de nuon dat staat vast maar VOOR die tijd wil ik dit opgelost hebben !!!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Nuon about your complaint

All complaints of