My complaint:
Op 23/01/2011 wilde ik naar de ochtendvoorstelling (11:45) van Season of the Witch gaan, en had de avond ervoor gekeken of deze ook echt op bedoeld tijdstip in Pathe de Munt draaide. Dat klopte. Eenmaal in Pathe de Munt bleek de film niet in de automaat te staan, nog op het LED scherm. In de weekkalender stonde de film gepland voor 11:45 zoals ook op het gele bord in de bioscoop. Ik had het dus niet mis. De baliemedewerkster belde behulpzaam naar iemand, maar kwam niet verder dan dat ik gelijk had dat dat de film er had moeten zijn maar dat het simpel om een drukfout moest gaan. “Simpel een drukfout”? Op internet? Op pathe mobiel? Op jullie gele borden en in de weekkalender? Wat een misleiding en sterker: Ik heb een uur heen moeten reizen voor niets en dit maakt elk zorgvuldig gepland en uitgezocht bioscoop bezoek aan deze bioscoop onbetrouwbaar. Kom, Pathe, dit klopt niet! Dit is niet zomaar een fout. Wat is hier aan de hand?
Gewenste oplossing
Zorgvuldige uitleg hoe een geplande film, die in meerdere media beschreven staat ‘zomaar’ niet draait. Wat Pathe hieraan gaat doen.