Complaint: Omboeken vakantie

user-84178 on 08 February 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na controle bij de overheid wanneer de voorjaarsvakanties plaatsvinden, spontaan een aal inclussive naar Gran Canaria geboekt met mijn dochter. Geboekt op 4 febr met vertrek 16 februari.
Nu zit mijn dochter op een particuliere school en blijkt deze eigen data te hanteren! Hun voorjaarsvakantie is 27 febr tot 02 maart! halsoverkop Arke gebeld om het uit te leggen en te vragen of wij konden omboeken naar een week later! Nee was het korte antwoord. Dat kan alleen maximaal 28 dagen voor vertrek. Na uitleg dat ik slechts 14 dagen voor vertrek had geboekt werd resoluut verwezen naar de ANVR regels en ik alleen kon annuleren tegen 75% van de reissom! Ook nadat ik aanbood bij dezelfde accomodatie te willen boeken en een meerprijs wilde betalen, werd er zeer kortaf gereageerd. Dit waren de regels en hier moest ik het maar mee doen.Ik vind dit ongehoord en zal zeker via mijn Twitter en Facebook en binnen mijn bedrijf mijn ongenoegen hierover uitspreken. Dit is geen klantenbinding, maar gewoon halstarrig vast houden aan regels en geen enkele vorm van flexibiliteit of consideratie tonen!

Desired solution:

De mogelijkheid om een week later te mogen vertrekken! Of de vakantie om te boeken naar een ander tijdstip, in plaats van te moeten annuleren.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 14 februari geprobeerd telefonisch contact te krijgen met de klant, maar zonder resultaat. De boeking is niet geannuleerd en op dit moment zit de klant op de bestemming. Hierdoor geen oplossing voor vertrek aangeboden.

All complaints of