Complaint: onaangename behandeling

user-208476 on 27 October 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op donderdag 24 oktober j.l. moest ik met lijn 136 van 13.54 uur van Melissant naar het ziekenhuis in Dirksland. De chauffeur stopte niet aan het perron, maar minstens een stoeptegel er vandaan, zodat ik niet goed in de bus kon stappen door de (dan te hoge) stap. Aangezien ik een strakke rok aanhad en deze wat moest optrekken om de hoge stap te maken en ik met mijn andere hand het handvat niet kon vastpakken i.v.m. een gebroken arm, duurde het de chauffeur blijkbaar te lang eer ik in de bus was. Hij sommeerde mij op onaangename toon op te schieten. Toen ik was ingecheckt reed hij al weg terwijl ik nog niet zat.Ik viel dan ook op het eerste stoeltje neer. Bij aankomst in Dirksland liep ik naar achteren om uit te checken. Terwijl ik hiermee bezig was, reed de chauffeur weer al verder, waardoor ik bijna weer kwam te vallen en waarop een andere passagier hem aansprak en hem vroeg te stoppen zodat ik nog uit de bus kon stappen.
Ik vind dit een zeer onaangename behandeling. Ik zou het zeer op prijs stellen als deze chauffeur hierop door u wordt aangesproken.

Desired solution:

Als deze chauffeur op zijn onaangename handelen wordt aangesproken.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of