Complaint: onbegrijpelijk

user-126273 on 06 September 2012 about Hollandsnieuwe in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ben zelf klant van hollands nieuwe, en wilde ook een abonnement voor mijn man. Dat was binnen twee dagen geregeld. Het het was 10 April 2012. Alleen jammer dat hij na tientallen keren bellen naar de klantenservice nog niet met zijn eigen nummer kon bellen. Het was in behandeling was het wat we steeds te horen kregen. En heb bijna iedereen van de klantenservice aan de telefoon gehad. Heb een lijst met wel tien namen van hun. Maar elke keer als we belden was degene waar we naar vroegen er weer net niet. En alle anderen……… daar konden ze ons niet mee doorverbinden !!! Steeds verteld dat we 24 Mei op vakantie gingen voor 4 maanden naar het buitenland. En dat mijn man hartpatient is en ik het niet vertrouwde dat hij mij niet kon bereiken als hij alleen weg ging. Toen een klacht naar klacht.nl gestuurt !! En binnen drie dagen was het opgelost !!! Pffff net op tijd…..drie dagen voor we vertrokken!! Er werd zes euro afgeschreven van de bank en we konden bellen. Mijn man heeft er in het buitenland niet mee
gebeld, want dat was niet nodig. Maar na twee maanden was er nog geen beltegoed bijgeschreven, en ook niets van de bank afgeschreven. Hoe kon dit nu weer ???Maar niet zo erg want er kon mee gebelt worden.Maar na drie maanden toen hij wilde bellen was het beltegoed op !!Tja vergeten dat het na drie maanden weg is. Thuis gekomen gelijk weer gebelt en het werd net zoals de vorige keer doorgegeven aan de technische dienst. Dat is nu een week geleden. Ondertussen alweer gebelt,en een mail gestuurd, maar het ligt aan de technische dienst, en geen reactie op de mail. En op de site van hollandse nieuwe staat onder het telefoonnummer nog steeds IN BEHANDELING !!!En dat staat er al vanaf 10 April. Hoe en wat moeten we doen, of wat kunnen we doen ???

Desired solution:

Dat mijn man heel erg snel kan bellen met zijn eigen telefoon !! Hij is hartpatient en moet mij kunnen bellen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Hollandsnieuwe

Message from Hollandsnieuwe

13 years ago - Beste klant, Ik zie inderdaad dat er gecorrespondeerd wordt over je probleem en dat er hard wordt gewerkt de simkaart zo spoedig mogelijk actief te maken. Zodra dit gelukt is krijg je direct bericht van ons. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

All complaints of