Complaint: Onbehoorlijk gedrag chauffeur

user-208460 on 27 October 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik weet niet of het een bus van Arriva was maar maak de melding voor het geval bus met kenteken BT-HF-89 van u is. Buschauffeur reed mij zojuist willens en wetens klem, wilde geen kant op om de situatie snel op te lossen. Bleef zitten, deed niets. Twee omstanders hebben mij meegeholpen snel weg te komen want het verkeer en dus de passagiers werden opgehouden. Chauffeur ging minuten lang toeteren wat niets oplost maar waar iedereen last van heeft
Belachelijk onbeschoft en lomp gedrag. Mag hopen dat jullie daar niet van gediend zijn en deze chauffeur hier op zijn minst op aanspreken.
Ik neem aan dat ik hier een reactie op krijg? Bij voorbaat dank, ik sta nog te trillen op mijn benen door het asociale gedrag van de chauffeur.

Desired solution:

Aanspreken gedrag chauffeur en werken aan gedrag chauffeurs in het algemeen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of