Complaint: Onbekende afschrijvingen

user-3273 on 27 November 2009 about Mobilion in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In de maand oktober is er voor meer dan €30 afgeschreven van mijn Vodafone mobile telefoon rekening naar TFNMT025 en TFNMT150.
Ik weet zeker dat deze contacten niet van mij zijn uitgegaan. Hetzelfde geldt voor onbekende afschrijvingen naar Mobillion.nl

Message from

14 years ago - Ik vind het erg jammer om te horen dat u te maken krijgt met kosten waar u niet op zit te wachten. Voor de duidelijk zal ik echter aangeven wat de rol van Mobillion hierin is. Mobillion is een tussenpartij tussen de aanbieder van de dienst en telecombedrijven zoals Vodafone, KPN, T-Mobile etc.Vandaar dat u onze naam op uw rekening ziet. Wij zijn te vergelijken met bijvoorbeeld het bedrijf Interpay dat pinbetaling technisch regelt maar niet de leverancier is van het product dat via een pinpas wordt betaald. Een soortgelijke rol vervult Mobillion voor SMS betalingen. Wij zijn dus niet verantwoordelijk voor de inhoud van de sms berichten van de sms dienst die u ontvangt. Wel zien we erop toe dat de aanbieder van de dienst zich houdt aan de regels die zijn opgesteld, de zogenaamde SMS Gedragscode. Als deze regels worden geschonden dan geven we dit door aan de dienst aanbieder. Indien u zekerheid wilt krijgen over de kosten die u heeft gemaakt kunt u een e-mail sturen naar smsvragen@mobillion.nl . Een medewerker zoekt dan uit op welke manier u gebruik heeft gemaakt van een dienst van één van onze klanten. Met vriendelijke groeten, Medewerker Mobillion

All complaints of