Complaint: Onbeleefde nonchalance

user-207157 on 21 October 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heden geprobeerd een reservering te doen voor Les trois forets wat niet lukte omdat ik het voucher-nr. niet bij de hand had. De telefoniste was echter zo onverschillig en onbeleefd. In plaats van de vraag te stellen (met Amsterdams accent en loopneus): zitten er ook 55plussers bij jullie? had het ook kunnen zijn: wilt U gebruik maken van de 55plus regeling? Domme vragen over mijn achternaam mogen ook achterwege blijven en informatie over wat voor rare namen ze vaak te horen krijgt daar ben ik ook niet in geinteresseerd.

Desired solution:

Vriendelijke en beleefde telefonistes

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 23 oktober jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

All complaints of