Complaint: Onbeschoft gedrag bezorgster

user-185172 on 21 June 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanmiddag werd er bij ons aangebeld. Niet gewoon 1 keer, maar toen ik niet binnen 5 seconden bij de intercom (wonen op een appartement) stond werd er nog 2 keer aangebeld. Heb door de intercom dus ook gevraagd waar de brand was. Toen mevrouw boven was, heb ik haar gevraagd of ze de volgende keer 1x kort wilde aanbellen. Haar antwoord was dat ze dat beneden niet kon horen (?). En dat ze niet 3 keer maar 2 keer aanbelde. Dus ik zeg dat mijn zoon van 3 maand ligt te slapen en dat dat niet hoeft 3 x aanbellen (de intercom is nou eenmaal erg hard). Nou ik moest maar een briefje bij de bel plakken (ik vraag het altijd aan bezoek en er doet nooit iemand moeilijk over, is een doodnormale vraag lijkt me)Ik doe de deur dicht en draai me om, drukt mevrouw doodleuk nog een keer op de bel! Sorry hoor, maar nadat ik heb gezegd dat mijn zoontje ligt te slapen vind ik dat ronduit onbeschoft.

Heb de klantenservice gebeld, maar kreeg niet de indruk dat ik serieus genomen werd. Kreeg ook niet te horen of mevrouw hier iets van horen zou of dat er een andere oplossing zou komen (bijv. Mevrouw wordt van de route gehaald, of in ieder geval ons adres).

Desired solution:

Ik krijg regelmatig een pakketje via Selectvracht en hoop haar niet weer aan de deur te krijgen. Mevrouw wordt van de route gehaald of in ieder geval ons adres.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Selektvracht to pickup complaint

All complaints of