My complaint:
Gisteren ging ik naar de praxis in Maastricht voor diverse artiekelen waaronder ook hout wat gezaagd moest worden . Dus ik met 2 volle wagens met het hout erop naar de zagerij. Daar moest je bellen en dan zou er iemand moeten komen. Na 10 min wachten en 3x bellen nog niemand gezien dus ik maar weer bellen en nee hoor niemand. Toen ben ik zelf maar eens gaan kijken en trof de persoon direkt om de hoek aan. Die was spullen die buiten stonden naar binnen aan het brengen . Ik vroeg of hij mij kon helpen en zonder omkijken beantwoorde de klantvriendelijke medewerker dat hij geen tijd had omdat hij eerst alles binnen ging zetten. Ik had voor 2300 euro aan spullen op de karretjes die ik weer netjes terug heb gelegd en aan de kassa mijn verhaal heb gedaan.Ik kreeg als antwoord dat ik ook de medewerker moest begrijpen waarop ik zei dat de klantvriendelijkheid ver te zoeken is bij de Praxis Maastricht.Een gemiste kans want ik ben naar de Gamma gegaan waar ik wel netje en vriendelijk wordt behandeld. Ik was voor het zelfde iets duurder uit maar dat maakt de klantvriendelijkheid ruimschoots goed.
Desired solution:
Ik vind dat de Praxis zelf maar met een passende oplossing moet komen. Ik ben mijn huis aan het verbouwen waarbij ik voor duizenden euro aan materiaal koop bij de bouwmarkt.Ik ben benieuwd hoe ze deze binnen hun deuren krijgen.