My complaint:
Ik lig nu al bijna 6 maanden in de clinch met KPN, alles wat er maar fout kan gaan, gaat fout. het is teveel om op te noemen. Nu, 14 augustus 2012, bel ik weer met de klantenservice omdat er op de nota van 06 juni 2012, een verkeerd bedrag staat, al diverse keren over gebeld, en zou steeds op de volgende nota in mindering gebracht worden. Dus niet!!! De dame van KPN ging het even uitzoeken, blijft u even aan de lijn, ja hoor…na 10 minuten wordt gewoon de verbinding verbroken??? Nu kan ik weer terug gaan bellen, maar dan krijg ik een andere medewerker aan de lijn, en die gaat het weer uitzoeken, en zo ben ik al maanden bezig. Ben het echt spuugzat, wil ook een schadevergoeding voor alle ongemakken die ik heb gehad. Wil nog wel kwijt dat ik niet 1 maar 3 aansluitingen heb, geheel compleet met alles wat er maar mogelijk is op het gebied van interactieve tv etc. Gemiddelde kosten €350.00 per maand.
Desired solution:
In ieder geval een excuusbrief, een bloemetje en minimaal €350,00 aan schadevergoeding. En als dat nu niet heel snel geregeld wordt, stap ik naar de media!!!