Complaint: Onbeschofte behandeling klanten service

user-130705 on 29 September 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zaterdag 29 september heb ik om 14: 53 de kpn gebeld Ik heb 30 min in de wacht gestaan , krijg ik uiteindelijk iemand van opzeggingen aan de lijn , leg bij hem neer dat de spullen niet zijn opgehaald ( ze zouden tussen 9 en 13:00 komen) vervolgens vraag ik om een oplossing en moet ik weer aan de lijn wachten. Ik zeg dat ik er niet van bedient ben om nu een 0900 nr te bellen en eerst word gezegd dat ik mijn toon moet aanpassen , vervolgens word er een suggestieve opmerking gemaakt omtrent mijn omzegging omdat ik geen vast verblijf adres zou hebben , ik heb pardon gezegd maar dat mocht niets baten en er werd opgehangen. Ik heb veel moeite gedaan tot 3 keer toe in de wacht gestaan heb heel de dag gewacht op de koerier , heb aangegeven dat dit de laatste dag was dat ik dit appartement verblijf, ik voel mij niet meer verantwoordelijk voor het retourneren van de spullen en zeker niet na de onbeschofte behandeling

Desired solution:

Dat er een excuses word gemaakt en ze mij contacten omtrent verdere afhandeling. En dat de kosten daaromtrent niet aan mij worden doorberekent en dat daar ook een en schappelijke vergoeding tegen over staat.

All complaints of