Complaint: onbeschofte bezorger

user-164736 on 02 March 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zojuist een pakketje binnengekomen, eerder dan verwacht dat is positief, maar wat een bezorger! er wordt zaterdagochtend aangebeld maar lig nog in bed ,kleedt me zo snel mogelijk aan om naar de deur te lopen(benedenwoning), bij het opendoen krijg ik een pakket in me hand gedouwd met de opmerking “heb je geen intercom”?, en meneer loopt weer weg…ik vraag of dit een normale manier is van een pakket aanbieden maar “meneer” loopt door en mompelt nog iets over intercoms…stapt in z’n auto en rijdt weg.
Ik ben heel blij dat ik thuis was want op deze manier wil ik geen zaken doen en ga zeker niet meer via Selektvracht laten bezorgen(ik kon kiezen)
Ik zie een hoop klachten en kan alleen een duur 0900 nr vinden van Selektvracht vinden..niets over Selektvracht Delft

Desired solution:

Gegevens van Selektvracht waar ik dit kwijt kan zonder een halve euro per minuut te betalen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we de consument geïnformeerd dat de melding die hij/zij op Klacht.nl beschreven heeft voor ons voldoende is om hierin actie te ondernemen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of