My complaint:
Ik heb telefonisch een alles in 1 pakket afgesloten bij KPN. Tijdens het afsluiten werden allemaal mooie beloftes gedaan. Nu blijkt dat KPN helemaal niks waarmaakt en mij keihard heeft voorgelogen. Ik heb niet de afgesproken draadloze verbindingsset gekregen, het internet is traag en ik kom er net achter dat er geld van mijn rekening is gehaald voor een plus pakket en die is zonder mijn medeweten ook weer geannuleerd. De rekening is veel hoger geworden dan is afgesproken en de service is bar slecht. De medewerkers erkennen dat het mis is gegaan maar ze kunnen niks doen. Ik moest maar een klacht indienen. Dat heb ik 2 weken geleden gedaan. Tot nu toe heb ik niks gehoord en wordt ik van het kastje naar de kuur gestuurd. Ik heb een alles in 1 pakket waar ik geen gebruik van kan maken en een hele hoge rekening.
Desired solution:
Ik wil de 10 euro terug die ik heb betaald voor de draadloze verbindingsset waar ik niks aan heb. Ik wil een draadloze verbindingsset voor 2 televisies. Ik wil beter internet. Ik wil de 10 euro en 32 cent terug dat ik heb betaald voor de draadloze verbindingsset. Lukt dit niet dan wil ik mijn contract ontbinden. Het moge duidelijk zijn dat KPN haar kant van het contract niet is nagekomen. Als KPN niet met een oplossing komt zal ik mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen.