My complaint:
ik heb in maart 2012 eindelijk mijn meubels gekregen.
naar een paar dagen is de salontafel gaan scheuren en e stoelpoot is korter dan de andere. nieuwe stoel gekregen en salontafel met gevolg kleurverschil.( de salontafel was al gelijk beschadigd)
vervolgens zijn deurtjes van het dressoir en de buffetkast niet haaks er is eerst een monteur geweest die dacht de deurtjes te stellen. dat is hem niet gelukt. dan komt er een expert die maakt foto’s van alles en laat alles ophalen. mij wordt belooft dat alles binnen 3 weken terug is. dit duurt 7 weken maar bij bezorging zitten er nog papieren op de kasten dat alles al na 2,5 weken klaar en gecontroleerd was (alles is 21-9 opgehaald en de controlestempel op de papieren is van 10-10 en alles op 8-11 gekregen)
maar dan zie ik dat er niks aan de deurtjes is gedaan en dat ik een nieuwe onderkast voor mijn buffetkast heb gekregen en de oude bovenkast dus weer kleurverschil nu op een kast.
en de nieuwe salontafel is veel grijzer als de rest.
terwijl ik op papier heb dat alles de zelfde kleur gemaakt zou worden.
ik heb weer gebeld nu willen ze voor hetzelfde weer een servicemonteur langs sturen die niets kan komen doen.
of ik dan maar foto’s wil sturen, maar die hebben ze al van de vorige keren.
dit kost me bergen aan snipperdagen.
heb ik een vraag hoeveel keer moet ik woonsquare de kans geven om de gebreken te herstellen voordat ik de koop ongedaan kan maken
Desired solution:
alles ophalen en mijn geld terug.
of de meubels laten staan maar dan een deel van mijn geld terug. ik wil betalen naar waarde en niet meer.
dan hoort niemand van woonsquare meer iets van mij.
omdat ik helemaal klaar ben met woonsquare.